Assalamualaikum…

Alhamdulillah, hari ni aku telah berjaya membuat 1 blog konspirasi setelah mana banyak blog konspirasi muncul bagai cendawan tumbuh selepas hujan.

oleh itu, aku objektif akhir aku adalah untuk membuka simpulan2 sihir mata hati yang telah lama disihir oleh Dajjal laknatullah ni,
dan seterusnya untuk membangkitkan panji2 hitam dari timur…insyaALLAH…

semoga kalian dapat menyebarkan maklumat ini,
dan aku sudah mendapat tahu ada beberapa blog yg di ban oleh golongan tidak suka akan kebenaran…
aku harap blog aku ni tidak terkena sumpahan ban tu…
nawaitu aku untuk membuka minda dan mata manusia untuk menyedarkan mereka yang telah lama tidur lena dibuai mimpi dunia.
aku ingin membangkitkan kembali zaman kegemilangan islam yang sekian lama telah jatuh,
siapa lagi kalau bukan generasi sekarang.
sama2 kita doakan kejayaan umat islam.
tiada usaha, tiada kemenangan.

Allah hanya pandang pada usaha, bukan kejayaan kita!

sama2 sebar2kan untuk membuka simpulan2 sihir!

Allahu akhbar!

